26 stycznia 2015

BALMI - Balsam do ust

                       











Moja opinia:

Balmi super balsam w pieknym pudeleczku! Jestem mile zaskoczona tym balsamem, ponieważ podchodzilam do jego zakupu kilka razy. Balsam posiada filtr SPF 15 co jest rewelacją , bardzo dobrze nawilża nasze usta, pozostawia delikatny połysk, i pachnie malinowo. Największym jego plusem jest to, że wyleczył moje usta z suchych skórek ! ;) Balsam jest zamknięty w gumowej kostce. Po odkręceniu naszej kosteczki ukazuje sie woskowy stożek, bardzo fajnie naklada sie go bezpośrednio z kosteczki. Nie klei sie na ustach. Balmi jest bardzo przyjemny dla ust,pielęgnuje je czego zasługa jest jego skład, w który wchodzi olejek jojoba i masło shea. 

Jak najbardziej jest jednym z moich ulubieńców !

Pojemnośc : 7g

Cena około 25zł - często można trafić na promocje 



Opis produktu :

Balmi jest balsamem do ust, posiada filtr SPF 15 oraz chroni przed promieniowaniem UVA i UVB. Doskonałe właściwości nawilżające jakie posiada zapewniają olejek jojoba i masło shea.
Dostępny w 4 wariantach: truskawkowym, malinowym, miętowym i kokosowym

6 komentarzy:

  1. Nigdy nie używałam tego balsamu, ale opakowanie wygląda bardzo oryginalnie i zachęcająco :)

    Zapraszam do mnie: kindziamindziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy się z tym nie spotkałam :p

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wydaje się być warty swojej ceny :)

    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog!:)
    Zapraszam do mnie:)
    http://xnadiaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

- Jeśli Ci się spodoba skomentuj, będzie mi miło.
- Jeśli zaobserwujesz na pewno się odwdzięczę tym samym .
- Zostaw linka do bloga a na pewno go odwiedzę.
Daria.