28 stycznia 2015

Zapach wiosny w moim domu .


Za oknem szaro-buro. Budzik rano dzwoni kilkanaście razy..yhh patrze za okno - ciemno, i jak tu wstać ? 
Mimo woli trzeba zwlec się z łóżka! 
Powiedzcie.. tez tak macie? 
Mimo pogody za oknem i w sumie niezbyt dobrego przez to nastroju postanowiłam coś zmienić. Teraz w moim domu jest więcej "wiosny" 
co cieszy mnie i moje oko. 


Teraz kiedy wchodzę do pokoju, kuchni-gdziekolwiek,  to mój wzrok przyciąga to ze stoi tam jakiś mały czy tez duży pocieszny kwiat :) przypominający o tym, że jeszcze trochę i będzie cieplutko!! 
Ja tak mam..to mnie cieszy. 















Uwielbiam roślinki (chociaż nie zawsze sobie z nimi radzę). Wydaje mi się, ze rozweselają i ożywiają każde pomieszczenie. 
Wystarczy mały żonkil a kuchnia wygląda całkiem inaczej, kilka szafirów na stole w jadalni i aż chce się tam iść.. i po prostu usiąść. 
A u was? Czuć już wiosnę?   Pozdrawiam , Daria





5 komentarzy:

  1. Mój budzik dzwonił dzisiaj z 10 razy i caly czas włączałam drzemke xdd

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. to jesteś lepsza :) hehe moj dzwonil dzisiaj tylko z 5 razy

    OdpowiedzUsuń
  3. oj, ja też uwielbiam roślinki :D
    u mnie jest jeszcze czas, na taką wiosnę w pokoju
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne kwiaty, super post! :)
    Obs/Obs? Ja juz zaczelam :)
    http://choco-milk-blog.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  5. zaobserwowałam i liczę na uczciwy rewanż :)

    OdpowiedzUsuń

- Jeśli Ci się spodoba skomentuj, będzie mi miło.
- Jeśli zaobserwujesz na pewno się odwdzięczę tym samym .
- Zostaw linka do bloga a na pewno go odwiedzę.
Daria.