31 stycznia 2015

Tangle Teezer


Dziś krótko o moim małym cudeńku.
A mowa o niezwykłej szczotce do włosów. 





Po przeczytaniu pozytywnych, zachęcających komentarzy na wizażu jak i YouTube, zdecydowałam, że tez chce się stać posiadaczka takiej szczotki! Przed planowanym zakupem szczotki szukałam gdzie są dostępne, w jakich kolorach i cenach. Na moje szczęście dostałam ją na prezent wcześniej niż sama chciałam kupić :) . 





Po otworzeniu "prezentu" moje oczy ujrzały małą , kolorową , wykonana z fajnego tworzywa szczotkę. Tangle teezer delikatnie rozczesuje włosy, nie wyrywa ich! Ma miękkie "ząbki", które nie kłują w głowę, a wręcz przeciwnie podczas czesania wykonujesz dodatkowo przyjemny masaż skory głowy. 





Jest mała i ma taki kształt, że spokojnie można ją trzymać w jednej ręce, a w drugiej np suszarkę, fajnie to współgra. Szczotka jest poręczna, mieści się bez problemu w (prawie) każdej torebce, co oznacza, że możemy ją wszędzie ze sobą zabrać. Moje włosy po jej używaniu wyglądają na zdrowsze, bardziej błyszczące, nie elektryzują się. Czego chcieć więcej ? Jak na szczotkę Tangle teezer jest dość droga bo cena to ok. 50zł , oczywiście można też ją znaleźć taniej np. na allegro za ok.25zł .  Moim zdaniem są to dobrze wydane pieniądze i każdy będzie z niej zadowolony, szczególnie osoby mające dzieci. 




Szczotka ułatwi rozczesywanie splątanych włosów, nie ciągnie ich nie sprawia bólu, z czego przede wszystkim będą zadowolone mamy jak i ich dzieci . Więcej o Tanger teezer możesz przeczytaj tutaj  http://www.tangle-teezer.pl

A wy macie Tanger Teezer? Co o niej myślicie ? 


6 komentarzy:

  1. Mam tangle teezer, bardzo jestem z niej zadowolona i chyba skuszę się na wersję compact! :)
    Widzę, że zaczynasz więc życzę powodzenia i wielu sukcesów w blogowaniu :)
    ♥ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG♥
    Miło jeśli zaobserwujesz, jeśli Ci się spodoba u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna jest :)
    http://blog017.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczną masz Tangle Teezer <3 ja mam czarną <3 i żałuję że nie wzięłam jakiegoś ładnego :3
    koloru tak jak ty <3
    obserwuję <3
    pozdrawiam cieplutko :3
    http://weeri-weri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wersję cała różowa ;) jest super ;)
    Obserwuje I czekam na rewanż ;)
    jtere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wersję cała różowa ;) jest super ;)
    Obserwuje I czekam na rewanż ;)
    jtere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Jeśli Ci się spodoba skomentuj, będzie mi miło.
- Jeśli zaobserwujesz na pewno się odwdzięczę tym samym .
- Zostaw linka do bloga a na pewno go odwiedzę.
Daria.