26 stycznia 2015

Cetaphil - balsam do twarzy i ciała



         Dziś o moim ulubieńcu ostatnich miesięcy !




Cetaphil - balsam do twarzy i ciała


Pełna nazwa Cetaphil MD (Dermoprotektor do skóry twarzy i całego ciała ) 

Moja opinia:

Jak dla mnie jest on rewelacyjny, mam sucha i zarazem wrażliwą skóre twarzy, skłonna do podrażnień jak i zaskórników, Cetaphil stosuje codziennie, rano, jak i wieczorem (nadaje sie równiez pod makijaz). Jest on bezzapachowy o świetnej konsystencji, bardzo dobrze rozprowadza sie na skórze, szybko się wchłania. Super nawilża moja skore, wygładza, nie podrażnia, nie zapycha!!! Jest MEGA wydajny stosuje go od 3miesiecy a zużycie jest minimalne. Polecam przede wszystkim do cery suchej/bardzo suchej, wrażliwej, jak i tej problematycznej. Jestem bardzo zadowolona z tego kremu i zapewne kupie kolejne opakowanie(chociaż to starczy mi na baardzooo długo, wydaje mi sie ze około rok, przy codziennym stosowaniu). Przez caly dzien moja skóra jest ładnie nawilżona.



Opis producenta:


Dermoprotektor został stworzony szczególnie dla tych, którzy zmagają się z różnymi problemami dermatologicznymi. Dzięki odżywczemu składowi, preparat głęboko nawilża, wygładza skórę i chroni jej naturalny płaszcz lipidowy. Stosowany systematycznie zapobiega powstawaniu nowych podrażnień. Dzięki gruntownemu przebadaniu dermatologicznemu mamy pewność, że jest bardzo dobrze tolerowany. Do tego jest najczęściej polecany przez lekarzy specjalistów. Dermoprotektor przyśpiesza leczenie dermatologiczne, dzięki swoim właściwościom nie tylko chroni skórę ale też ułatwia wchłanianie leków stosowanych w różnych chorobach, m.in: w łuszczycy, rogowaceniu przymieszkowym, AZS, wyprysku (alergicznym), suchej, wrażliwej skórze, skórach wymęczonych preparatami antytrądzikowymi (pomaga w czasie kuracji kwasami, antybiotykami, retinoidami). Jest niekomodogenny (nie zapycha porów). 


Pojemnośc to 250ml

Cena okolo 30zł 
Często można trafić na fajne promcje, do nabycia w aptekach 
Serdecznie polecam ! 

3 komentarze:

  1. Bardzo dobry !

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny jest . Ja uzywam balsamu jak i emulsji miceralnej do mycia.
    Zapraszam na dremedworld.blog.pl
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba podałaś zły adres bo nie da sie na niego wejść. Pozdrawiam

      Usuń

- Jeśli Ci się spodoba skomentuj, będzie mi miło.
- Jeśli zaobserwujesz na pewno się odwdzięczę tym samym .
- Zostaw linka do bloga a na pewno go odwiedzę.
Daria.