1 lutego 2015

Pysznie & Zdrowo !



Ja tak mam, może wy też ??

Przychodzi taka chwila... chwila "głodomora" najczęściej u mnie wieczorem,
kiedy chodzę i szukam po lodówce, szafkach "drugiego dna" .
Mam ochotę na coś pysznego ale też zarazem lekkiego...





Tak też było wczoraj. Najlepiej sprawdzają się u mnie wtedy owoce z jogurtem.
Uwielbiam je, są sycące, pyszneee a zarazem lekkie i nie mam po nich wyrzutów sumienia :)



Wczoraj postawiłam na taki zestaw :

  •  borówki amerykańskie




  • malinki




  • jabłko





  • jeżyny 





  • i oczywiście jogurt naturalny 






Efekt końcowy był ...meeega pyszny! A prezentował się tak 







 Lubicie takie zestawienia ? ..Może macie jakieś inne pomysły na wieczornego głoda ?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Jeśli Ci się spodoba skomentuj, będzie mi miło.
- Jeśli zaobserwujesz na pewno się odwdzięczę tym samym .
- Zostaw linka do bloga a na pewno go odwiedzę.
Daria.